יום שבת, 14 במאי 2011

קונצרטו לטוסיק ולפלוץ

יש פער בין איך שנראה המלאכון הצחור שלנו ובין האפקטים הקוליים של המלח השיכור שהוא מפיק (כן זה פוסט על פלוצים). אסף ואני מסכימים שמדובר בבעיה שבמקורה היא גנטית, אנחנו חלוקים רק לגבי השאלה מי הוריש אותה לטל.

למרות החשש שטל יאמין שמדובר בהתנהגות חביבה, אנחנו מאוד מעודדים אותה, גם מתוך אמונה שהיא מקלה על גזים בבטן.

מעבר לעידוד שלאחר המעשה אותו אנחנו מספקים ברוחב לב, אסף גם מתערב ומנסה ליצר פלוצים בפעילות אותה הוא מכנה "קונצרטו לטוסיק ולפלוץ". במסגרת הקונצרטו אסף מכופף את הרגלים של טל אל הבטן, עושה תרגילי אופניים, וטל ממלא את חלקו בשמחה. טל מגלה השתתפות כל כך ערה בקונצרטו, שאסף קורא לו המאסטרו, ומקווה שיקבל סידרת טלוויזיה.

אני לעומת זאת אמרתי לטל שהוא כולו רוח וצלצולים (כי הוא אכן מפליץ רבות, אבל בכלל לא עושה קקי).

ואם כבר הוזכר הקקי, והברחתי גם כך את עדיני הנפש ואנשי התרבות, אני אציין עוד שטל עושה קקי רק בערבי חג (ליל הסדר, פסח שני, ערב יום השואה), ואנחנו מקווים שלא יתפקע בהמתנה ללג בעומר...



4 תגובות:

  1. את הורגת אותי! ל"ג בעומר קיבל משמעות שונה לחלוטין לאחר הפוסט הזה :)

    השבמחק
  2. אני שמחה לעדכן שגם ימי הולדת מתאימים לטל, ובחמישי שעבר ביומולדת של אח שלי היה אקשן :-)

    השבמחק
  3. אני מבינה שבכל יציאה, אתם חוגגים את המימונה והסהרנה ביחד??
    צריך להגיש בקשה לצמצם את הפערים בין חגי ישראל.
    פעמיים בשבוע חג יתקבלו בתרועה לא?
    כולי ציפייה לפוסט של ל"ג בעומר ושבועות...
    טל הקטן, עם ישראל גאה בך! ככה חוגגים באמת..

    השבמחק
  4. כמו שהשיר אומר, יש לי יום יום חג! צריך להמציא כל מיני :-)

    השבמחק